God dag, Fars dag

God dag!

Idag är det fars dag, ska ringa till min pappa när jag kommer hem, så att han blir lite gladJ sitter på tåget och väntar på att vi ska börja rulla från centralen i Sala. Tråkigt är det att behöva åka hem idag, hade heller velat stanna till på måndag. Men jag ska väl inte klaga, har ändå vart med älskling nästan hela helgen, älskar verkligen henne, hon är helt underbar! I fredags så sände älskling radio, efter att hon var klar så åkte vi och handlade. När vi var i affären spå bestämde vi att vi skulle köpa pizza istället för att laga mat, så sagt och gjort så blev det pizza på ett as bra ställe i Sala som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter, ligger vid brandstationen ungefär. Igår tog vi det mest lugnt, fotade lite, var fett med dimma ute. Imorgon börjar skolan igen. Jag orkar verkligen inte av den just nu. Förra veckan var helt stressig, hann knappt andas, nästa vecka är det ny period. Inte för att det kommer bli ett dugg mindre att göra men det är ändå bättre än att hålla på med vetenskap! (som för övrigt ska vara inne imorgon kl halv nio, kommer aldrig att vara det för min del). Hemma hos pappa är det inte så bra, får ingen bra magkänsla när jag tänker på det, är bara så glad att älskling stöttar ig, känns så bra! Hon förstår verkligen. Samtidigs som jag inte mår så bra över hur det är med pappa så är jag så glad över livet för att älskling finns här vid min sida. Visst kunde det gå så mycket bättre i skolan än vad det gör, visst kunde jag ta och skärpa till mig så att tillvaron blev lite bättre, men ajg ska inte klaga för jag har ju trots allt den absolut vackraste och bästaste och finaste och den mest underbaraste flickvän man kan få! Livet är bara för bra ibland! Nu är tåget snart framme i Västerås så det är dags att stänga ihop datorn, tack för mig och på återseende. Hade bra där ute i stugorna på Fars dag! God fortsättning på dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är söt du men du får folk att tro att jag är bättre än vad jag är..;) Puss<3

2008-11-11 @ 11:46:19
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0