God kväll

God kväll världen,

Sitter hemma hos putte och tar det lugnt, eller sanningen är att jag sitter och väntar på att jag ska få ett program och medans jag gör det så tar vi det lugnt och lyssnar på skön musik, Tiger Lou:P

Det har hänt så himla mycket sen jag skrev sist. Vet inte om det är så värt att sammanfatta allt som hänt för jag kommer inte ihåg allt.

Stunderna med älskling har vart de bästa denna tid, älskar dig verkigen<3

Älskling, madde, hennes pojkvän och jag var i Stockholm för att vara med på inspelningen av "Sanningens ögonblick" haha vad folk gjorde bort sig!

Jag har mönstrat också, det var ju ett äventyr i sig:P åkte till Göteborg och såklart kan ju inte SJ hålla sina tider, så jag kom två timmar sent, de gick åt helvete för mig där i alla fall, kanske blir lastbilschaufför i Skövde eller Enköping, eller någon nisse som springer runt och servar folk med reservdelar. Skulle vara bäst om jag kom till Enköping, fast bäst skulle de vara om jag inte kom med överhuvudtaget! Var taggad förut men inte längre:/

Fortfarande bäst med älskling!

Idag är det Tisdag och jag har hur mycket som helst att göra tills på fredag.

Var med älskling i helgen, var mysigt som 17, kom väl försent pågrund av att jag inte klarar av att komma i tid till tåget plus att jag hade sett fel...

Men tänkte börja skriva här igen nu i alla fall, har bara inte funnits tid.

Kul att jag och älskling under lovet ska vakta min morbrors hus under jullovet, då kan vi ägna all vår tid åt varandra, ser framemot det gånger 1000! Träffade hennes mormor och morfar igår, måste säga att det var det roligaste och bästa som hänt på länge. Har haft fett med press på mig när det gäller att träffa dom, vet inte men har känts som att jag måste bevisa något för dom så att jag kan bli "godkänd". Kändes i alla fall skönt att få stå ute i mörkret och bara prata med hennes mormor om allt och inget, de var bra!

Nu ska jag vara lite mer social med Patric, han är bra han med! Hade gött gott folk, god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0