Godkväll

Godkväll.

Det var ett tag sen jag skrev här, har hänt så mycket så jag inte orkat skriva.

Idag har det nog var en bra dag, vaknade lite för sent idag, kanske halv tio... gick upp och kollade lite på nyheterna.... Åt lite frukost medans jag läste en as spännande artikel om en polis i Årsta, han hade mycket smart att säga. Kanske skulle ta och bli polis? Fortsatte dagen med att hjälpa minsta syster med att räkna ut cm, mm, M dm sånt, jag tror både hon och jag lärde oss hur det går till... Det är ju alltid bra. Jag har försökt att skriva på min svenska uppgift som jag ska presentera imorgon, blev dock bara en överskrift. Efter ett tag så gav jag upp för att istället börja rita på mitt bildmanus som ska vara till uppgiften "visuell poesi" som vi har i mumB, det ska bli kul om jag får som jag vill ha det. Kommer kasnek vara lite naket också eftersom dikten innehåller det, får se om jag hittar någon, det ska inte vara vulgärt utan bara vackert ömtåligt naket, om ni fattar vad jag menar?

Har pratat lite med älskling både på msn och telefon, det har vart kul, ser fram emot jullovet. Då kommer det hända grejer kan jag lova;)

Nu har jag äntligen skrivit klart vad som behövs göras till mitt radioprogram som jag sak spela in på torsdag :S börjar bli nervös redan, är det bra? Tror inte det....

Men nu ska jag ta och stänga igen den här datorn och gå och lägga mig så man orkar vara lite pigg i skolan imorgon. Vi har en sån där lärakännadag imorgon i skolan... Får väl se hur det blir!

Kom på att jag och älskling ska ner på stan och kolla kavaj åt mig, mormor ringde och sa att det fanns fina och bra grejer på en affär som jag inte nämner med namn, får väl se hur det går! Men nu ska jag som sagt stänga igen den här grejen... sov så gott där ute i stugorna. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0