6 oktober, kväll

God kväll.

Sitter och pluggar här hemma hos pappa, är väl sådär lagom kul.

På pluggprogrammet står det att det är dags att börja planera för morgonprogrammet som jag ska göra framöver. För alla som inte vet det så ska det sändas på den urcoola lokalradion här i Västerås… det blir bra de… 93,7… kan ju tillägga att jag även sänder live varje ojämn vecka på samma kanal på torsdags förmiddagar, klockan 10.00 drar Brunch igång… de kan man inte missa.

Idag är det måndag, lite seg dag men jag lever. Efter skolan så hade jag och älskling bästa snacket, satt och pratade i hennes bil typ 45 min… Helgen har vart både upp och ner. Det började med kalas på fredagen då min lillasyster fyllde tvåsiffrigt. Sen åkte jag och älskling hem till henne i sala, vi hade det jätte bra. Första gången på länge som vi får sova ut efter nattens äventyr i drömmarna;) åkte hem sen på eftermiddagen då älskling och hennes lillasyster skulle gå på hockeymach i Gävle… dom vann,!!

Som ni ser så är min blogg inte färdigjord. Vet inte hur ni ser den men jag ser bara vitt:S Ted håller på att hjälpa mig med designen så inom kort så kommer det bli ändring…

Hade gott, gott folk… god natt 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-06 @ 20:16:29
Postat av: Anonym

Låter som en måndag tycker jag...

2008-10-06 @ 20:43:25
URL: http://sexigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0