God kväll folket i stugorna

God kväll

Har inte kunnat skriva här på ett tag pågrundav att min dator krachade (igen för tusende gången). Sitter nu vid min nya dator:D I
dag har det väl vart helt okej i skolan, är så in i helvete less på skolan just  nu...Inge kul överhuvudtaget.  
Sitter och väntar på att mamma ska prata klart i telefon så att vi kan börja se på film, den heter "The lover", ingen aning om vad den handlar om:P menmen...
Allt är så grått just nu... länktar bara efter att få vara med älskling, saknar henne även fast vi ses varje dag i skolan. Blir aldrig samma sak där:/
Ute regnar det också, och så har jag ingen cykel heller, är på lagning, får den imorgon. Blir väl bussen eller något, och så ska man vara barnvakt imorgon fram tilll halv 10, mamma ska till doktorn och min minsta lillasyster är sjuk, hade väl inte vart någe problem om det inte vart för att jag måste redigera en "dansfilm" som jag filmat för någon månad sen. Om jag hade vetat att det var större projekt än vad vi räknat med hade jag inte tagit på mig det, så kan de gå när inte haspen är på...nu kommer nog mamma snart, hade bra alla där ute i stugorna...godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0