Ett till inlägg innan jag lägger mig för att bråka med tankar och drömmar, klockan är nu 00:08, sov gott<3

Hej inge.

Är precis på väg att gå och lägga mig, har suttit och pluggat fram tills nu. Var ju på en konstutställning nu på kvällen inne i Västerås, det var riktigt kul, massa personer som man kände så det var superkul. Det var personer som vi jobbat med i skolan, eller i alla fall jag och Putte. Dagen har varit bra faktiskt, allt har liksom haft ett skönt flyt på något sätt. Följde med Erik till stationen efter skolan för att vänta på hans buss, de va skönt att prata med honom faktiskt, vilken underbar person han är. Nu sen på kvällen så fick jag reda på att Sandra ska på intervju hos polisen imorgon, kanske låter dumt, men det är så att hon ska bli polis, därav intervjun. Riktigt glad för hennes skull!

Vissa saker gör så ont, det är när man inte kan nå varandra, att det alltid blir något som sätter stopp, att det alltid finns en rädsla för att det ska bli bråk, att skotten bara viner så fort man misstänker att det blivit något dumt fel. Det finns inte längre någon tid till att fråga, man bara slår, det gör jag också. Fan vad ont det gör. Oftast är ju inget något illa menat men oftast så blir det bara fel. Missförstånd, tolkar saker och ting på olika sätt, det gör man, men slagen gör så ont. Jag fattar inte vad jag skriver själv just nu och jag vet att det är jättekonstigt i förra inlägget också, men det får vara så tills imorgon eller något. Hoppas ni kommer sova så gott, det ska jag försöka med i alla fall, vill att det ska fortsätta vara positiva drömmar, jag skiter i vad de handlar om, bara jag vaknar med ett leende på läpparna!

Sov gott där ute i stugorna och slåss inte så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0