God något ni själva får avgöra

Hejsan, sitter på mitt rum och allt är verkligen helt och hållet snurrigt nu. Paniken börjar krypa sig upp i mina tankar, in i det djupaste av allt. Var hos polisen idag, nu är det gjort, en polisanmälan. Blev en saftig rubricering på detta. Allt snurrar just nu, en nergång är på väg och jag kämpar för att hålla mig vid kanten av fallet. Denna gång kommer jag inte ta med mig någon i fallet, för det finns ingen att ta med sig. Musiken gör att jag kan andas, bara koppla bort allt. Allt är så omtumlande nu, personer förstår och personer förstår inte, känns som att man bryr sig men inte mer, inte något djupare. Endast en person förstår, bryr sig, tar sig tid till att sätta sig in i hur det kan vara. Pågrund av att jag har nå jävla skitungar som läser allt som jag gör, kartlagt hela mitt jävla liv, så kommer inte nämna några namn på ett bra tag, därav polisanmälan.  (mer komplext än så…)

Blir nog mer imorgon men nu orkar jag inte.

Sov gott och ta hand om er

"Att vakna, att stiga upp, att öppna ögonen"

Att vakna, att stiga upp, att öppna ögonen i ensamhetens tystnad, det gör ont…

Att stiga upp, att vakna i ensamhetens tystnad och öppna ögonen, det gör ont…

Att öppna ögonen, att stiga upp i ensamhetens tystnad och vakna, det gör ont…

Att i ensamhetens tystnad vakna med ögonen öppna, det gör ont…

Att stiga upp med ensamhetens stängda ögon i tystnaden, det är skönt…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0