Hej eller något

Nu är det onsdag igen, känns so att det var det nyss. Idag har vart en helt okej dag tycker jag. Om man bortser från allt det andra. Höll på att börja gråta i skolan, vissa saker klarar jag fortfarande inte av. Men jag har lärt mig att skratta.

Imorgon är det valborg, känner bara att jag vill åka till månen eller något. Har ingen lust med det som är planerat, men om jag inte vill vara själv så får det nog bli så, ingen annan har ju frågat så det är den enda plan jag vet av.

Nu ska jag städa lite i rummet och sen plugga. Blir nog ett senare inlägg också, vet inte vad jag ska skriva nu…


Kommentarer
Postat av: whiskas

Vissa dagar är som en kamp, vissa som ett världskrig, men med skrattet till din hjälp fixar du det! Det blir bättre.

2009-05-03 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0