Hej!

Hej, sitter i mitt nystädade rum, iallafall till synes! Man brukar väl säga att om man mår bra inuti så är rummet stökigt och samma fast åt andra hållet!
En kall öl är väl gått i ensamhetens tystnad. Idag sov jag ganska länge! För länge, så det blev en pizza till frukost.
Medans jag satt och väntade på att pizzerian skulle öppna satt jag och pratade med en gammal farbror, fan vad grymt att vara gammal och klok! Efter det bar det av till skolan, försenad såklart! Bussjäveln kom ju inte när jag ville:P Kom till skolan 20 minuter efter att jag skulle vart där, duktigt av mig! Sen var det stress, stress och åter stress i skolfan!
På slutet efter att vi slutat satt jag och Sandra och pratade om oss i bilen, känns skönt på ett sätt att det blir på detta sett nu men fan va jag inte är glad! Jag vet varken ut eller in. Jag vill verkligen inte, men nu är det paus!
Jag orkar inte såra mer, men detta känns inge bra alls, hela jävla situationen!
Men det är bra på ett sett! Men jag älskar ändå!
Imorgon ska vi filma vår film, det kommer bli KAOS med stora bokstäver! Men det kanske blir bra ändå, om allt klaffar så blir det bra! Nu ska jag skriva klart bildmanus!
Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0