Inatt drömde jag, igen

Jag drömde inatt att allt var som det brukade vara. Du gav mig en puss och det var en fin och vacker dag, solen sken. Jag drömde att du kysste mig.

Dagen blev inte så, den är ganska molnig, så är livet också.

Idag så sov jag lite för länge som vanligt, så jag kom lite sen till den avtalade tiden, klockan 9. Det var okej hoppas jag, för jag kom 10 minuter försent. Egentligen hade jag sovmorgon men jag har ett eget radioprogram som går varannan torsdag på 93,7, så idag var det då dags för att sända med gänget :P Det gick faktiskt hur bra som hest! Är riktigt nöjd över dagen, hur den blev och hur den är, dock så är jag så jävla ledsen över att jag fortfarande bråkar. Jag hatar mig själv för det, kan val inte säga att vi bråkar nu men allt är inte som det borde. Vill bara att det ska bli bra mellan oss igen. det är det enda jag vill, att hon ska må bra och att vi kan prata normalt. Det kommer aldrig bli som förr men det kan bli bättre, jag vill så gärna dig, så gärna! Jag vet att jag har en jättestor del i det, det vet jag, och jag hatar mig själv att jag inte kommer längre än en meter utanför min jävla värld.

Sitter hemma nu och försöker plugga, jag tror jag har ett hundben på min hand, men jag vet inte, kan tolkas lite olika. Ikväll sen så ska jag ner på stan och förhoppningsvis knyta lite viktiga kontakter med reklamfolk och kända konstnärer, det blir grymt, Peter Stormare är med på något hörn också, haha det kommer bli kul. Ska dit med mamma och sen kommer eller så är putte redan där, kul med annat nu när det mesta går åt andra hållet.

Kommer nog ett lite senare inlägg sen, ska nog gå och äta något så jag inte är så hungrig, sen blir det till att byta om och åka:D Hade så bra!

Mr Gonza


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu skriver jag en komentar..

lite stavfel här och där...

2009-04-23 @ 23:12:57
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: Sandra

syns komentaren?

2009-04-23 @ 23:13:52
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0