Stillsamm natt!

God kväll världen!

Ska snart stänga av för att sova. Just nu ligger jag i min säng, har feber och är rejält förkyld. Inte jättepassande eftersom jag har massa skolarbeten som måste göras klart! Ligger efter en hel del. Jag har inte vart sjuk hela lovet men i början av lovet gick det inte att tänka. Har inte mått så bra. Hoppas att det kommer att lösa sig på något bra sett!

Skulle ha träffat Sandra idag för att prata om massa saker, men min förkylning stoppade allt. Det får bli en annan dag för vi måste prata!

Såg nyss klart en film, den var kanon!!! Den heter ”Slumdog millionar” och utspelar sig i Indien. Helt underbar men så sorglig historia om två fattiga bröder som sliter för att överleva i slummen. Måste ses!

Det var allt för mig, nu ska jag ta och sova för att förhoppningsvis vara frisk imorgon! Vi håller tummarna, tänk positivt!

God natt där ute i den tysta och mörka natten!

Från filmen! Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0