God eftermiddag eller något?

Idag vaknade jag för tidigt, eller kanske försent. Jag skulle upp så jag var klar kl 9 för att plugga, det blev typ att jag gick upp halv tio istället:/ Men egentligen var ju klockan halv nio om man ska gå efter vintertid, men det ska man ju inte:P
Har nyss kommit hem från älsklings pappa. Vi firade henne igen med all hennes pappas släckt. Det var kul att träffa alla, var första gången. Dock fick jag inte ut så mycket ur min mun, alltså det blev inte mycket prat från min sida:/ Kan väl säga att det inte blev nå prat alls... Men iallafall så var det kul att träffa alla dom!

Nu sitter jag som sagt hemma igen och ska försöka plugga! Går inte så bra alls men nu är det dags att få bort all skit, det bränner i knutarna! Fan ta mig!
Aja nu ska jag gå iallafall så det blir något gjort!
Hoppas ni har en trevligt fortsatt kväll!
Saknar dig älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0