God kväll!

Hejsan världen!

Just nu sitter jag och har precis startat datorn efter att haft den avstäng pågrund av att Earth Hour just avslutats:P orkar inte riktigt förklara vad detta innebär men jag kan säga att vi fuskade lite. Vi kollade på film, men vi hade allt annat avstängt! Lite duktigt!

Idag firar älskling och jag 1 helt år! Det är häftigt tycker jag! Sötnos hade högskoleprovet idag så efter att hon blivit klar så kom jag ner på stav för att träffa henne. Vi gick till Punkt och satte oss i bilen. Jag gav henne min present. I paketet fanns ett halsband, vet inte hur jag ska förklara men man kan öppna det i alla fall och sätta in två kort i den, det heter något speciellt men jag har glömt det för tillfället. I alla fall så fick jag två paket faktiskt, hon sa att hon skulle berätta en historia om dom efter att jag öppnat dem. I det första paketet fanns tre kalsonger, i det andra duschschampo och en deodorant. Sen kom förklaringen. Det handlade inte om att jag har fula kalsonger eller luktar äckligt, (det trodde jag heller inte!) varför jag fick dom var för att jag skulle ha kalsonger hemma hos henne i hennes låda, schampot ska stå bredvid deras schampo, och deon ska vara hemma hos henne den med:D Hur underbara var inte de hör presenterna? Denna present var den bästa jag fått! Så klockren så det finns inte:D:D:D Tack så jättemycket älskling!

Imorgon står det på dagordningen att jag ska träffa hennes släckt på hennes pappas sida, vi ska fira sötnos:D Jag är inte nervös än, det kommer nog. Imorgon ska jag verkligen försöka låta bli att vara tyst när vi träffar dom! Skulle vara så skönt att kunna föra en konversation!  Jag har ju inget att förlora för att jag inte pratar, men det är det att komma över den där tröskeln, inte alltid så lätt! Men imorgon ska jag försöka 110%

Tack för mig, nu ska jag snart gå och lägga mig! Ska upp och plugga lite imorgon innan jag träffar släkten. Grattis igen älskling för att vi firar 1 år! Du betyder massor för mig! Älskar dig<3

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0