God kväll!

Godkväll.

Jag sitter och letar information om droger för tillfället, pratar med lite folk på msn och älskling!

Imorgon ska jag äntligen till Sala, det ska bli superkul! Har längtat hela veckan på att helgen ska komma så jag får vara med älskling, blir inte mycket till det på vardagarna pågrund av skola och så…

Jag mår faktiskt bra för tillfället. Har varit en lite svajig tid ett tag nu, men det är på uppgång om ni frågar mig!

Har börjat träna också, jag har som en personlig tränare på internet, har gjort ”honom” besviken nu i två veckor beroende på att jag inte kunnat träna eftersom skolan tagit över lite i mitt liv för tillfället.  

Om en vecka fyller älskling år, kommer bli hur kul som helst! Har fixat och donat:P nu har jag världens bästa present också! Två dagar senare skriver hon högskoleprovet, alltså på lördagenJ det är också dagen då vi firar ett år tillsammansJ hur grymt är inte det då? Jag är så glad att det är  du och jag som är vi, verkligen, älskar dig<3 I alla fall så har jag världens present till dess också, planerna är lite under uppbyggnad fast det kommer bli bra, kommer bli en lugn dag men ändå!

Tack för mig denna kväll, ska börja uppdatera lite bättre här nu och om någon vet hur jag får bort det ”gula gonza” ordet får ni gärna säga till!!!

Ha en underbar kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0