Sent inlägg

Hejsan där ute i den tidiga natten men den sena kvällen.


Idag vakande jag av väckarklockan 07.30. HAHA jag gick upp 2 timmar senare:/ Men men, jag hade sovmorgon till 12, skulle pluggat egentligen men ibland är det bra att sova ut!
Jag hade en lektion idag, entreprenörskap i 2 timmar, sen var det slut. Värd dag? Inte jätte, men vi fick mycket gjort i min grupp iallafall!
Har vart med Älskling på eftermiddagen, det var mysigt att vara hed henne. Vi kom hem och kollade efter något att äta eftersom både hon och jag var hungriga (maten i skolan suger för tillfället!). Vi hittade köttfärssås i kylen men ingen pasta. Vi gick för att handla pasta, hon insisterade på att hon skulle betala men jag sa nej! Då skulle hon iallafall köpa godis och ananas som hon skulle betala men det slutade med att jag lyckades övertyga henne om att jag skulle betala allt! Det blev pasta, glass, godis och ananas, Glömde jag något?
Iallafall så blev det mat, sen bara ta det lugnt innan hon skulle ner igen på stan på en sminkkurs + dans:P:D KUL dag ändå! Börjar bli vår nu också! Det tycker vi om!
Älskling bil har gått sönder också, det är mindre kul! Men som tur var, eller var det flyt, eller kanske skicklighet att det inte kommer kosta något? Spela roll! Det kommer inte kosta något och det viktigaste av allt, det är inte farligt att köra den, dock kan framhjulet börja vobbla:S Men fortfarande inte farligt!
Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng med min egna ko vid namn Klara! För er som inte vet att klara är en gosedjurs kossa så vet ni det nu!
Sov så gott där ute!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0