Nr 2

Hej igen, nu har jag mjölk, bröd och juice.

Vad har hänt mer då? Jo jag har börjat övningsköra på körskola, planerat upp hela körkortet, känner mig faktiskt duktig. Förmodligen har det hänt tusen saker till som jag inte sagt har hänt. Kortfattat kan man säga att livet leker och så får det vara också!

Jag har märkt att så små saker gör mig så ofantligt lycklig nuförtiden. Helt underbart. För att göra mig glad räcker det med att fråga om man kan få larmkoret. Helt sjukt att så lite kan göra en hel dag, helt underbart! Jag har lärt mig att tänka i andra banor, bestämma mig för något annat. Med mig har det hänt så mycket bra saker på dessa veckor att jag ibland inte känner igen mig. Idag vill jag säga att jag tycker om att vakna om morgonen. Något annat finns inte!

Igår hade jag putte och Hanna här, vi drack te och åt mackor, kollade roliga klipp på youtube och hade det soft, ikväll blir det lite annat folk, de ska bli kul kul! Så nu ska jag plugga, diska och fixa lite sen får jag besök!

Hade gött!

Counting Crows är föresten riktigt bra grupp. Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0