Nr 3

Hejsan på alla.

Idag har det vart full rulle hela dagen! Egentligen skulle jag börja klockan 12 men eftersom vi har projektredovisning imorgon så var det upp tidigare för att fixa klart filmen som vi ska visa på bio imorgon. Det sköna med dagen är att filmen är klar nu, känns riktigt bra! Imorse så var det fint väder, när jag väl skulle cykla till skolan regnade det, haha, men nu är det fint väder i alla fall.

Efter att jag ätit och pluggat ska jag och mamma ut och springa. Ska bli kul att få lite motion igen, var ett tag sen sist.

Igår hade jag tebjudning igen, lika kul som alltid, haha, får vi göra oftare tycker jag, fler personer också.

I det stora hela har dagen vart bra, stressig som fan men riktigt mycket har blivit klart så va spelar det för roll då, haha. Så glad över mig själv för att jag ser annorlunda på saker nu. Inte lika stora vågor längre som dränker mig. Tror inte det är många som fattar vad jag menar, men kanske en eller två. Helt sjukt vad jag längtar, haha det går inte att beskriva. Jag är så glad för den känslan.

Nu ska jag äta, hade bra där ute i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0