Nr 4

Hej på dig eller din vän eller vem som nu läser, hej på dig!

Som vanligt har det hänt massa saker sen sist jag skrev. Vet inte om jag ens orkar sammanfatta, men vi har haft projektarbetesredovisning och det gick bra faktiskt! Skönt att det är klart. Vart hos pappa i helgen, riktigt skönt.

Nu är det tisdag och för tillfället kommer jag inte ihåg vad jag tänkt skriva här, såna dagar finns också. Hatar denna dag kan jag säga i alla fall, allt som kunde gå fel gick fel. Ska ut o gå med en kompis snart, så hoppas att det kan bli en vändning på dagen.

Så mycket ord som aldrig blir sagda, så mycket ord som sägs när ingen lyssnar, så sura miner som alltid dödar. Så mycket hat, så mycket kärlek, hej vad gör du för något? Skriv en liten mening? Hade bra , vi kanske ses, kanske får du en kram imorgon, kanske får jag ett leende, det kanske regnar? Är detta något man kan kalla text? Haha hade så bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0