Nr 5

Godkväll

Sitter och verkligen exploderar av lycka för tillfället!

Lyssnar på en grupp som jag hittade av en slump, haha fastnade för att det var en snygg bild på hans skiva. Nu sitter jag i alla fall och får lyckokickar av att lyssna på honom medans jag pratar med lite folk på msn.

Idag har jag vart duktig och tränat, gick till mormor och åt sen ut i skogen ett bra tag och sen tillsist hem. Måste bara säga att livet verkligen leker för tillfället.

Om det inte vart för skolan så skulle jag må nästan på topp haha.

I helgen har jag städat rummet, fixat och donat, sorterat papper, tagit tag i livet haha.

Ne nu ska jag stänga igen och lyssna lite på ljudbok, upp tidigt för att plugga med Mr P.

Hade bra där ute i stugorna, på tv är det hundtricket, hela min familj sitter bänkade, haha. De ska jag testa någon gång, allstå låna en söt hund och sen gå ut o ragga nummer, haha, nenu blir det god natt:D

Från promenaden i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0