Nr 6

Goooooooodagens!

Kom helt av mig när jag skulle börja skriva här haha.

Idag vaknade jag av mig själv, faktiskt skönt, ingen klocka eller mamma som säger att det är dags att gå upp. Sen äta frukost och sen ut och springa. Här i Västerås har det vart underbart väder, nästan för varmt för att springa. När jag kom till hamnen var dom i full gång att lägga i båtar, fick massa sommarkänslor av att höra kluckande vågor mot alla båtar. Fick en massa minnen av att se alla båtarna där. Sen efter att ha stått och kollat på alla båtar blev det springa. Dagens springning blev ute i skogen alltså terränglöpning. Riktigt kul! Fick i uppgift att fixa mormors stegräknare för ett tag sen, i helgen fixade jag den och idag så testade jag den. Enligt den så sprang jag drygt 3000 steg och en kilometer. Haha det kan ju inte stämma lågonstans så får nog bakläxa på den haha:P

Nu ska jag ta och plugga vidare, har två uppgifter som ska vara inne imorgon, så blir nog en lång natt!

Sov så gott där ute i alla städer!

 ”om du steker en fisk som ätit en höna, är du då tvungen att bjuda på sparris nästa gång Adolf kommer på besök, eller kanske tar du och matar grannen med gul kamel? Vad vet jag, vet du haha?”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0